0

Zwroty, reklamacje i faktury

A. ZAKUPY W SKLEPIE STACJONARNYM

ZWROTY

Zwrotu pełnowartościowego towaru dokonujemy tylko i wyłącznie na podstawie ważnego dowodu zakupu w terminie: 30 dni kalendarzowych od daty sprzedaży!

Przy czym:

  • towar musi być pełnowartościowy i posiadać oryginalne opakowanie,
  • towary metryczne (panele, płytki itp.) przyjmujemy w pełnych opakowaniach,
  • zwrotowi nie podlegają towary z wyprzedaży oraz z promocji w przypadku wyczerpania zapasów,
  • zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.

REKLAMACJE

Zakupiony w salonie HOFF towar należy sprawdzić pod względem ilościowym i jakościowym przy odbiorze. Reklamacje ilościowe i jakościowe i wady technologiczne zauważone przy odbiorze towaru należy zgłosić bezzwłocznie po ich ujawnieniu. Reklamacje prosimy zgłaszać poprzez poniższy formularz:
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI>

B. FAKTURY

W SKLEPIE INTERNETOWYM PROSZĘ ZAZNACZYĆ ODPOWIEDNIĄ OPCJĘ PRZY REJESTRACJI ORAZ WYPEŁNIĆ FORMULARZ DANYCH DO FAKTURY.

W POZOSTAŁYCH PRZYPADKACH:

JEŻELI POTRZEBUJĄ PAŃSTWO FAKTURY, PROSIMY O ZGŁOSZENIE TEGO OSOBIE WYSTAWIAJĄCEJ DOKUMENT SPRZEDAŻY.

 
W związku ze zmianą od 1 stycznia 2020 r. przepisów podatkowych (art. 106b ust.5 ustawy o VAT) w zakresie wystawiania faktur do paragonów informujemy, że:

od 1 stycznia 2020 roku wystawienie faktury do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą możliwe jest wyłącznie jeżeli podczas wystawiania paragonu zamieszczono na nim NIP podmiotu, dla którego faktura ma być w późniejszym terminie wystawiona.
Nasze urządzenia fiskalne, na ten moment, nie mają możliwości zapisywania numeru NIP na paragonie, w konsekwencji czego nie mamy możliwości późniejszego wystawiania faktur do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Uwzględniając powyższe, prosimy o zgłaszanie potrzeby otrzymania faktury osobom wystawiającym dokument sprzedaży przed jego wystawieniem.

C. ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny. Pragniemy, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie!

Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w drodze oświadczenia mailowo lub pocztą:

esklep@salonyhoff.pl

Heban Sp z o.o. Sp.k.
ul. Kosocicka 7
30-694 Kraków

W celu przyspieszenia procedury zwrotu, skorzystaj ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.

✎ POBIERZ DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ


Dokonanie zwrotu towaru osobiście w Salonie jest możliwe w godzinach otwarcia magazynów, czyli od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-19.00. Wyjątek stanowią zwroty płatności GOTÓWKA/KARTA, które możliwe są w godz. 10.00-18.00.


Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać do nas informację przed upływem terminu.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na numer konta bankowego, z którego środki do nas wpłynęły lub gotówką na miejscu w przypadku płatności dokonanej w naszym salonie. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy.
Proszę odesłać lub przekazać nam towar (Heban Sp. z o.o. Sp. k., Kosocicka 7, 30-694 Kraków), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA TOWARU

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej. Możesz także złożyć reklamację podając: 
- numer faktury 
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki 
- zdjęcia wadliwego towaru 
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta oraz przesłać na adres e-mail

esklep@salonyhoff.pl

następujące dane: 
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisania protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia

REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail
esklep@salonyhoff.pl

W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

✎ Wypełnij formularz reklamacji

Chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i wydarzeniach?