Zwroty, reklamacje i faktury
A. ZAKUPY W SKLEPIE STACJONARNYM
ZWROTY
Zwrotu pełnowartościowego towaru dokonujemy tylko i wyłącznie na podstawie ważnego dowodu zakupu w terminie: 30 dni kalendarzowych od daty sprzedaży!
Przy czym:
- towar musi być pełnowartościowy i posiadać oryginalne opakowanie,
- towary metryczne (panele, płytki itp.) przyjmujemy w pełnych opakowaniach,
- zwrotowi nie podlegają towary z wyprzedaży oraz z promocji w przypadku wyczerpania zapasów,
- zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.
REKLAMACJE
Zakupiony w salonie HOFF towar należy sprawdzić pod względem ilościowym i jakościowym przy odbiorze. Reklamacje ilościowe i jakościowe i wady technologiczne zauważone przy odbiorze towaru należy zgłosić bezzwłocznie po ich ujawnieniu. Reklamacje prosimy zgłaszać poprzez poniższy formularz:
✉ WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI>
B. FAKTURY
W SKLEPIE INTERNETOWYM PROSZĘ ZAZNACZYĆ ODPOWIEDNIĄ OPCJĘ PRZY REJESTRACJI ORAZ WYPEŁNIĆ FORMULARZ DANYCH DO FAKTURY.
W POZOSTAŁYCH PRZYPADKACH:
JEŻELI POTRZEBUJĄ PAŃSTWO FAKTURY, PROSIMY O ZGŁOSZENIE TEGO OSOBIE WYSTAWIAJĄCEJ DOKUMENT SPRZEDAŻY.
W związku ze zmianą od 1 stycznia 2020 r. przepisów podatkowych (art. 106b ust.5 ustawy o VAT) w zakresie wystawiania faktur do paragonów informujemy, że:
od 1 stycznia 2020 roku wystawienie faktury do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą możliwe jest wyłącznie jeżeli podczas wystawiania paragonu zamieszczono na nim NIP podmiotu, dla którego faktura ma być w późniejszym terminie wystawiona.
Nasze urządzenia fiskalne, na ten moment, nie mają możliwości zapisywania numeru NIP na paragonie, w konsekwencji czego nie mamy możliwości późniejszego wystawiania faktur do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
Uwzględniając powyższe, prosimy o zgłaszanie potrzeby otrzymania faktury osobom wystawiającym dokument sprzedaży przed jego wystawieniem.
C. ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM
esklep@salonyhoff.pl
Heban Sp z o.o. Sp.k.
ul. Kosocicka 7
30-694 Kraków
W celu przyspieszenia procedury zwrotu, skorzystaj ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.
✎ POBIERZ DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Dokonanie zwrotu towaru osobiście w Salonie jest możliwe w godzinach otwarcia magazynów, czyli od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-19.00. Wyjątek stanowią zwroty płatności GOTÓWKA/KARTA, które możliwe są w godz. 10.00-18.00.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać do nas informację przed upływem terminu.
- numer faktury
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki
- zdjęcia wadliwego towaru
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar
następujące dane:
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisania protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia
W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail
esklep@salonyhoff.pl
W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.
✎ Wypełnij formularz reklamacji
Pliki do pobrania: